Ako môže vyzerať úvodná zvučka online eventu?

Jingle alebo aj úvodná zvučka uvádza každý televízny alebo rozhlasový program a je to zároveň prvá vec, ktorú divák vidí / počuje v súvislosti s vysielaným programom. Hudba v nej je kľúčovým elementom a mala by vystihovať emóciu a povahu programu, ktorý uvádzame. Vďaka tomu vieme divákovi načrtnúť, čo môže od programu očakávať. V súčasnosti sú jingle aj súčasťou online a hybridných eventov a spĺňajú rovnakú funkciu ako pri spomínaných televíznych alebo rozhlasových reláciách. Jingle v online konferencii je úvodná zvučka eventu, ktorá slúži ako uvedenie celého online podujatia. Pred jinglom v online eventoch zvyčajne býva aj odpočet, takzvaný countdown, ktorý slúži na odpočítavanie do oficiálneho začiatku eventu. Práve za ním nasleduje jingle, ktorý môže byť krátky (na 10 – 20 sekúnd), kde sa naanimuje logo eventu alebo môže byť dlhší, a okrem loga sa v ňom zobrazí napríklad aj agenda eventu, speakri alebo sponzori a ďalšie dôležité informácie. Okrem hudobnej stránky je veľmi dôležitá aj vizuálna stránka, ktorá by mala diváka zaujať.

Nižšie si môžete pozrieť ukážky vybraných jinglov z nami realizovaných online eventov.

Canon MasterClass Jingle

Typ jinglu: Intro jingle 
Dĺžka:
26s
Klient: Canon
Projekt: Canon Masterclass
Canon Masterclass intro jingle obsahuje claimy „Nové produkty“, „Zaujímavé tipy a triky z Česka aj zo Slovenska“, ktoré majú divákovi priblížiť, čo všetko počas eventu môže čakať. Intro ďalej uvádza moderátorov, speakrov, ambasádorov a nechýba v ňom samozrejme ani logo eventu – Canon MasterClass.

Pre použitie na sociálne siete vám môžeme zvučku rozšíriť o ďalšie informácie ako dátum, čas eventu a pod. alebo vám pripraviť teaser, ktorý sa dá využiť ako kampaň na sociálne siete.

Zero Waste Jingle
Typ jinglu: Intro jingle
Dĺžka: 40s
Projekt: Zero Waste
Intro jingle Zero Waste zobrazuje logo Zero Waste aj s animovanými prvkami listov, ktoré dotvárajú vizuálnu identitu celého eventu. Súčasťou jinglu je program eventu, zoznam partnerov a organizátorov.

Interspace edition Jingle

Typ jinglu: Intro jingle
Dĺžka: 1:01
Projekt: Interspace edition
Intro jingle Interspace edition je dlhší ako štandardné intro jingle, takže je priestor v ňom ukázať viac. V 1-minútovom jingli Interspace edition boli uvedení speakrihostiaprogram eventupartneri a sponzori, a na záver sa zobrazilo logo eventu.

K eventu Interspace edition sme pripravili aj upútavku a zostrih z video vizitiek na sociálne siete.

Digitálna Univerzita Jingle

Typ jinglu: Intro jingle
Dĺžka: 0:34
Projekt: Digitálna Univerzita
Digitálna Univerzita 
je vzdelávací program pre marketérov, ktorý obsahoval desiatky online prednášok. Každá online prednáška začínala týmto intro jinglom, ktorý prezrádza, na čo sa môžu účastníci tešiť a tiež zoznam všetkých prednášok Digitálnej Univerzity. Na záver sa zobrazia partneri a logo Digitálnej Univerzity.

One Day Jazz Festival Jingle

Typ jinglu: Intro jingle
Dĺžka: 0:45
Projekt: One Day Jazz Festival
Intro jingle One Day Jazz Festival vyniká v tom, že ide o zostrih videí priamo z One Day Jazz koncertov. Tento typ jinglu je vhodné použiť pre pravidelne sa opakujúce eventy.

Challenger Accelerator Jingle

Typ jinglu: Jingle short
Dĺžka: 12s
Projekt: Challenger Accelerator
V tomto prípade nejde o úvodný jingle konferencie ale o jingle, ktorý uvádza vybranú prednášku a býva spravidla kratší ako úvodná zvučka eventu. Pri projekte Challenger Accelerator bolo okrem úvodného jinglu viacero takýchto short jinglov, ktoré uvádzali nasledujúcu prednášku. 

eD Partnerské dni Jingle

Typ jinglu: Intro Jingle
Dĺžka: 26s
Projekt: eD Partnerské dni
Intro jingle eD Partnerské dni je typický firemný jingel obsahujúci logo eventu a claimy vystihujúce danú IT konferenciu. 

Jingle sú dnes už štandardom kvalitne spracovaných online a hybridných eventov.

Aké zvučky môžete použiť na vašom online alebo hybridnom evente?

Môže ísť napríklad o intro jingle a outro jingle, alebo jingle short a jingle long. Okrem využitia intro jinglu na začiatku eventu je vhodné event aj zakončiť outro jinglom. Taký typ jinglu je vhodné použiť po poslednom vstupe, kde sa speakri rozlúčia a ukončia celý event. 

Páčil sa ti článok? Nezabudni ho zdieľať so svojimi priateľmi.

Zabezpečíme vám výrobu videí na online konferenciu?

Zavolajte alebo napíšte e-mail a my vám čo najskôr pošleme ponuku na mieru.

+421 903 212 220 alebo +421 903 631 623
office@mlv.sk