Tvorba videa
Tvorba videa profesionálne a efektívne
Máte produkt, ktorý potrebuje marketing? Tvorba videa, ktoré vyjde z dielne MLV, je zaručeným úspechom. Organizujete akcie, z ktorých potrebujete natočiť krátke video - after movie? Alebo robíte akcie pravidelne a potrebujete vždy teaser na tú ďalšiu? Vyrábate aplikáciu, ktorá ešte nie je dokončená, ale vy potrebujete ukázať vašim sponzorom či investorom promo video? Zháňate peniaze na start up, ale zatiaľ je to len myšlienka? Augmented reality je čoraz populárnejší spôsob, ako v priestore ukázať niečo, čo by inak bolo nemožné alebo príliš finančne náročné a vy určite potrebujete trailer pre investora. Video reklama hýbe svetom a my ju pre vás s našou video produkciou radi vyrobíme.
Dostaňte svoju značku medzi ľudí a urobte z nich vašich spokojných zákazníkov. Zameriavame sa na B2B aj B2C segment a každý kreatívny koncept orientujeme na cieľovú skupinu a zameranie klienta. Radi s vami preberieme ten správny prístup ku kreatíve a navrhneme vhodné formáty a umiestnenie v sociálnych a iných médiách.



Tvorba videa pre každý biznis
Aj váš firemný YouTube kanál potrebuje občas potravu. Vyrobíme vám malý a sympatický formát, ktorý môžete vypustiť do sveta cez sociálne médiá a na vašom YT kanáli môžeme vytvoriť seriál o vašich produktoch alebo službách, ktorým získate nové publikum.
Potrebujete vyrobiť nový TV spot či reklamu alebo sponzorský odkaz? S naším tímom profesionálnych kameramanov zabezpečíme tvorbu videa na akúkoľvek tému.
Ak potrebujete nakrúcať na green screene a kľúčovať pozadie, sme tu pre vás. Týmto spôsobom sa dajú vyrobiť krásne a kreatívne videoklipy, zaujímavé diskusie a veľa ďalších formátov.
Vyrobíme vám animované a zvukové logo, zvučku či úvodnú animáciu k relácii. Vaše relácie natočíme a odvysielame z nášho štúdia na Račku naživo aj s divákmi na mieste. Môžete tak rozbehnúť video marketing s plným publikačným plánom.
Vlastníte výrobu, fabriku, ateliér a chcete ľuďom ukázať benefity vašich produktov? Vyrobíme vám „how it’s made” video priamo z vášho prostredia a hneď budete k vašim zákazníkom bližšie a vášmu produktu budú oveľa viac dôverovať.
Obchodných partnerov by zase potešil zostrih z firemného večierka, prípadne konferencie.
Časozber je vhodné zakomponovať do videí o stavbách, náročných inštaláciách technických vybavení a procesoch, kde je z pohľadu marketingu zaujímavá dlhšia doba vývoja, výroby, výstavby, inštalácie.
Explainer – formát je možné využiť od medicíny až po IT sektor, vo viacerých jazykoch a s titulkami, animovanou infografikou a textovou grafikou.
Akékoľvek online video vašu značku posunie vždy ďalej. Napíšte nám a my vám pripravíme kreatívu.




Promo video
- Uvedenie nového e-shopu alebo porovnávacieho portálu na trh
- Video reklama na produkt alebo službu
- Propagácia konfiguračnej platformy
- Firemné video

Aftermovie
- Postrihané, nafarbené a naefektované, ideálne do 3,5 min. dlhé dynamické video z podujatia
- Z konferencie, kultúrneho, lekárskeho či firemného podujatia
- Z dennej časti aj z večerného programu a koncertu
- Zo školenia, workshopu s rautom a partnerskými stánkami

Produktové video
- Produkty služieb poisťovne
- Poľnohospodárske stroje
- Web portály a e-shopy
- Uvedenie novej technológie na trh

Propagačné video
- Výrobná hala so zábermi z dronu
- Nová služba v portfóliu
- Proces výroby produktu – how it’s made
- Start up a jeho jedinečnosť

Videovizitka
- Prezentačná forma jednotlivca alebo malej skupiny
- Vhodná na prezentáciu spíkra pred konferenciou
- Úvod pred nastrihnutím telemostu do eventu

Reklama
- TV spot a sponzorský odkaz
- Video formát na sociálne médiá – Instagram, Linkedin
- Video na YouTube (Google) ako reklama – in-stream
- Po úprave formátu vhodné ako reels na Facebook
Tvorba promo videa u nás zahŕňa kreatívu, scenár, storyboardy, text k voice overu, videoprodukciu, nakrúcanie, strih, postprodukciu, color grading a titulkovanie, ak je to potrebné. Animácie osviežia každé promo video, preto ich radi pridávame do strihov, hlavne pri videách, ktoré si vyžadujú infografiku alebo textovú grafiku. Keď je potrebné zakomponovať prvky z korporátnej identity, vyrobíme všetko na mieru. Video je tiež možné osviežiť ilustrovanými animáciami, keď je to vhodné, bude tak zaujímavejšie pre vašich zákazníkov.
Ak máte zábery už natočené, prípadne hotové video, úprava videa pre nás nie je žiadnym problémom. Editovanie videa z vášho zdrojového súboru je tiež možné urobiť podľa vašich požiadaviek.
Čo všetko dokážeme vyrobiť?
Vieme toho naozaj veľa! Máme skúsenosti s rôznymi videami – od inštruktážnych pre e-shopy, kalkulačné systémy poistenia, moduly na tvorbu zmlúv a produkty poisťovní, až po produktové videá prototypov, ukážky používania aplikácií, prezentácie áut na okruhu, výrobu TV spotov a tvorbu augmented reality a vysielanie s kľúčovaným pozadím.



Čo vám ešte môžeme ponúknuť?
Animované video
Videostreaming na LED alebo internet
TV Štúdio
Podujatie – hybrid, online alebo on-site
OBT prenosový voz

Najčastejšie kladené otázky
Je rozdiel v cene, ak potrebujem do videa natočiť aj rozhovory?
Áno. Ak točíme za účelom výroby aftermovie bez zvuku – teda zostrihu do hudby, vtedy zvukovú stopu nenahrávame. Ak je dôležité mať zachytený príhovor, rozhovory alebo diskusiu, potrebujeme nahrať zvuk od zvukára alebo ho nahráme my, aby bolo vaše video vo výsledku čo najkvalitnejšie. Cena sa odvíja od dĺžky podujatia a počtu mikrofónov, ktoré na podujatie potrebujeme, prípadne ďalších parametrov, ktoré môžu ovplyvniť kvalitu záznamu.
Aká je optimálna dĺžka videa?
Tvorba reklamného videa sa od začiatku plánuje s ohľadom na jeho finálnu dĺžku, ideálne spracovávame viac formátov na sociálne médiá s odlišnými rozmermi aj dĺžkami. Aktuálne parametre video reklamy pre sociálne médiá napríklad na post či reels navrhujeme vždy s ohľadom na aktualizácie týchto médií – od 15 sekúnd po 3,5 minúty. Pri video produkcii je dobré vopred zohľadniť budúce umiestnenie videa a s ohľadom na to ho točiť. Radi vám v tom poradíme.
Čo potrebujeme k tomu, aby sme pre vás mohli vytvoriť jedinečné video?
V prvom rade jedinečný obsah ☺ Avšak akákoľvek téma sa dá spracovať pútavou formou a rôznymi spôsobmi, tak, aby vznikol želaný a výborný výsledok. Potrebujeme myšlienku a cieľ. Následne vytvoríme koncept a rozvinieme ho v rámci najvhodnejšej stratégie s ohľadom na vašu cieľovú skupinu a marketingové ciele.
Multikamerový záznam z konferencie viete zostrihať aj do aftermovie?
Je dobré mať kameru na podujatí v pohybe, ktorá je určená vyslovene na aftermovie. Ostatné kamery, ktoré sú primárne určené na video streaming na internet alebo na LED obrazovky, je dobré nastrihnúť ako doplnkový materiál.
Viete natočiť videoklip?
Samozrejme, potrebujeme skladbu, prípadné preferencie, navnímame obsah a navrhneme kreatívny koncept. Následne ho s vami dotiahneme, pripravíme story board a pustíme sa do video produkcie.