Project Description

To sa bude líšiť od agentúry po agentúru, ale nasledujúci 12-krokový proces je spôsob, akým pracuje väčšina firiem na reklamu, marketing, dizajn a PR. Niektoré kroky môžu byť vynechané alebo kombinované, ale základná štruktúra ide takto:

  1. Správca účtu (a tím) sa s klientom stretnú s cieľom identifikovať problém, ktorý je potrebné vyriešiť.
  2. Správca účtu napíše na základe tohto problému kreatívnu informáciu. Bude to zahŕňať analýzu konkurencie, výskum, pomoc plánovača a / alebo kreatívneho riaditeľa a nakoniec odhlásenie od klienta.
  3. Správca účtu informuje tím kreatív a obsahuje časovú líniu, rozpočet, navrhované médiá a ďalšie faktory.
  4. Kreatívny tím pracuje na projekte niekoľko dní (alebo týždňov, ak majú šťastie) a prináša prvé kolo nápadov tvorivému režisérovi.
  5. Kreatívny riaditeľ bude jatočných myšlienky, ktoré nefungujú, a nasmerovať tím preskúmať dobré nápady.
  6. Kreatívny tím bude naďalej pracovať na nápadoch, ale prinesie výrobné oddelenie (v prípade potreby), správcu účtu a ďalších členov agentúry, aby sa ubezpečil, že práca je na ceste. Ak sú vytlačené kusy alebo je potrebný výstrel, je to vtedy, keď výrobné oddelenie začne odhady.
  1. Kreatívny režisér schvaľuje konečné nápady a kreatívny tím ich (dúfajme) prezentuje klientovi.
  2. Klient odíde a diskutuje o svojich nápadoch, a potom poskytne agentúre spätnú väzbu. Môže to mať za následok prepracovanie nápadov (opakujte kroky 3 až 7) alebo zelené svetlo, aby ste sa presunuli do realizácie nápadov. V tomto okamihu bude opäť schválený rozpočet a časo