10 TIPOV, AKO UROBIŤ REDIZAJN BEZ NEGATÍVNYCH NÁSLEDKOV

mlv.sk-grafické-štúdio-redizajn-na-mieru

Chystáte REDIZAJN? Chcete VYTVORIŤ LOGO alebo novú WEBovú grafiku?

Do toho! Ale s rozumom. Tu nájdete niekoľko rád, čo je užitočné brať pri takýchto krokoch do úvahy a na čo naozaj netreba zabudnúť. Po prečítaní pochopíte, ako urobiť redizajn bez negatívnych následkov.

mlv.sk-grafické-štúdio-redizajn-na-mieru

1. Pekné alebo škaredé?

Všetko “umenie” – či vizuálne (obraz, fotka, film, výklad obchodu, logo, web), hudba alebo móda, je vecou subjektívneho vnímania každého z nás. Neexistuje niečo ako “toto je krásne, určite sa to bude každému páčiť”. Každý má iný vkus a iné mantinely pre to, čo považuje za pekné alebo dokonca krásne. Niekto miluje Minions a Hieronyma Boscha súčasne, niekto jazz a techno, niekto Star Wars, niekto Mozarta. A všetci sú možno vaši zákazníci, preto buďte pri tvorbe loga a webovej grafiky obozretný.

mlv.sk-grafické-štúdio-redizajn-na-mieru

2. Robíte to pre seba alebo pre zákazníkov?

Ak niečo predávate, položte si v prvom rade otázkučo sa páči mojim zákazníkom? Ako budú moji klienti reagovať na takýto vizuál vytvoreného loga? Urobte si po prvých návrhoch od grafika prieskum na svojom Facebooku a možno vás čaká prekvapko, ktoré vás prinúti novovytvorenú webovú grafiku zmeniť.

mlv.sk-grafické-štúdio-redizajn-na-mieru

3. Pozor na trendy!

Keď robíte napr. e-shop a viete, že vaším novovytvoreným logom alebo headerom na webe budete komunikovať s vašimi zákazníkmi, prečo si neurobiť prieskum u nich? Nie všetko, čo sa páči vám, sa bude páčiť aj im. Dizajn contests napríklad nevyhodnocujú ľudia z davu, ktorí o dizajne nič nevedia, ale profíci z oboru. Čierny layout webu sa vašim zákazníkom nemusí páčiť vôbec, ak predávate oblečenie pre bábätká, aj keď bol vyhodnotený ako top dizajn roku, preto si treba dať záležať na tvorbe poriadnej web grafiky. 

Vaši zákazníci u vás nakupujú a živia vás, preto je ich názor najdôležitejší. Ak sa chcete orientovať na trendy, robte to s citom a s prihliadnutím na to, čo predávate.

mlv.sk-grafické-štúdio-redizajn-na-mieru

4. Nerobte každý rok redizajn

Investujte na začiatku dostatok času a peňazí a urobte to poriadne. Ujasnite si, čo chcete dosiahnuť a pre koho to robíte. Keď budete každý rok prerábať tvorbu loga a web grafiky, podľa čoho chcete, aby si vašu značku ľudia pamätali? Je dobré ísť s dobou, ale robte to raz za čas a ideálne s pridanou hodnotou pre zákazníkov – pridali sme platby kryptomenami, možnosť osobného odberu a vyskúšania tovaru, úvodná konzultácia zdarma,…

mlv.sk-grafické-štúdio-redizajn-na-mieru

5. Komunikujte so zákazníkmi.

Ak ste robili redizajn, určite pošlite klientom mailing, kde spoznajú vizuálne vašu “starú” značku a súčasne aj tú novú. 

mlv.sk-grafické-štúdio-redizajn-na-mieru

6. Zľavy milujú všetci. 

Ak dáte zľavu na ten správny produkt alebo službu, máte vyhrané. Prípadne pošlite newsletter s novými produktmi / službami (inovovali ste predsa nielen tvorbu nového loga alebo web grafiky) a ako motiváciu pošlite časovo obmedzenú zľavu na prvý nákup na novom webe.

mlv.sk-grafické-štúdio-redizajn-na-mieru

7. Sledujú vás.

Vaši klienti vás sledujú aj na sociálnych sieťach. Ohláste aj tam zmenu dizajnu a využite k tomu pokojne aj Facebook cover. Ideálne animovaný alebo video. Povedzte ľuďom, že ste to spravili pre nich, veď je to pravda.

mlv.sk-grafické-štúdio-redizajn-na-mieru

8. To, čo nevidia, je dôležité tiež.

Možno niekedy viac, ako to, čo vaši zákazníci vidia. Nezabudnite pri novom webe na plánovanie kľúčových slov, prelinkovania kvôli SEO, aby ste neprišli o dlho budované pozície, na Google Adwords, SEO celkovo a pod. A samozrejme aj na názvy obrázkov.

mlv.sk-grafické-štúdio-redizajn-na-mieru

9. Nečakaný darček poteší!

K prvej objednávke pribaľte nejakú drobnosť. Vám to neublíži a človeka na druhej strane príjemne prekvapíte. Ľudia si to zapamätajú. Aj keď len minibalíček gumových medvedíkov na nervy.

mlv.sk-grafické-štúdio-redizajn-na-mieru

10. Tešte sa z prvých nákupov pod novou značkou. 

A starajte sa o svojich zákazníkov tak, aby mali radosť aj z vašich služieb, nielen z novovytvoreného loga a webovej grafiky 🙂

Vytvoríme vám redizajn?

Zavolajte alebo napíšte e-mail a my vám čo najskôr pošleme ponuku na mieru.

+421 903 212 220 alebo +421 903 631 623
office@mlv.sk